0Item(s)
Winkelmandje
Voor uw producten

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Status van bestelling

Nadat een bestelling bij ons binnen is, gaan we die klaarmaken voor verzending. Zodra het pakket bij ons klaar staat voor verzending krijgt u een e-mail met daarin de Track & Trace code. Zodra deze door DHL is ingescand en in behandeling is genomen, ontvangt u een e-mail dat de Track & Trace code actief is geworden. Vanaf dat moment kunt u het pakket volgen en het bezorgmoment inzien.

BezorgoptieVolgen bestelling
Bezorging aan huis (door DHL) Track & Trace code
Ophalen bij ServicePoint Track & Trace code
Bezorging aan huis (eigen vervoer) Per e-mail of telefoon

Wanneer ontvang ik een Track & Trace code?

Bestellingen die mee kunnen met de postbezorger zijn altijd voorzien van een Track & Trace code, dit gaat dus meestal om kleine pakketen. Ook bestellingen die per pallet worden verzonden zijn voorizen van Track & Trace code, deze worden door een vrachtwagen bezorgd. Wanneer wij zelf de bestelling bezorgen geven we een tijdvak aan waarin we langskomen. Hebben we vertraging of zijn we eerder? Dan bellen we even.

Geen code of informatie ontvangen

Wanneer u geen Track & Trace code heeft ontvangen of niks van ons heeft gehoord via e-mail of per telefoon, dan kunt u het beste contact met ons opnemen. We gaan dan kijken of we alsnog een Track & Trace code kunnen achterhalen. Indien die niet beschikbaar is, brengen we u zelf op de hoogte van de status.